U Festival di Primavera ùn hè micca solu un bonu ghjornu per riunioni di famiglia, ma ancu un bonu tempu per i parenti è l'amichi per cunnette cù l'altri. Tutti ponu infine riposu è rilassate inseme à u stessu tempu, è ùn sarà micca incapaci di riunite per via di diversi travaglii è di vari piani occupati. Trè o cinque amichi facenu un appuntamentu à Together, quandu si sparte rializazioni, ùn vi scurdate di cura è incuragisce l'un l'altru, ma quandu andate in casa di l'altru cum'è un invitatu, purterete u vostru propiu biccheri d'acqua?
Quandu sta quistione vene, certi amichi diceranu di purtà. Avà ognunu hà una forte cuscenza di a salute, è sanu ancu chì in l'etiquette suciale, portà una buttiglia d'acqua per visità l'amichi hè una espressione educata è un riflessu di a qualità di una persona. Ma certi amichi diceranu ancu quantu fastidiosu hè. Avà chì l'ambienti hè cusì bonu è a qualità di vita di ogni famiglia hà migliuratu, l'invitati anu da utilizà i so tazzi d'acqua, chì farà chì l'ospiti si senti incomprensu è rifiutatu. Inoltre, ancu s'è a tazza d'acqua di l'ospite ùn hè micca utilizata, pudete ancu aduprà tazzi d'acqua dispunibuli.
Ùn importa micca ciò chì ogni amicu pensa, pensu chì ci hè una certa verità, perchè i costumi populari seranu diffirenti per via di e diverse ambienti di vita. Se ùn portate micca a vostra tazza d'acqua cum'è un invitatu in un spaziu induve site abituatu, serà cunsideratu impolite, ma Sè site in un locu induve tutti pensanu chì hè pretenziosu di portà u vostru propiu biccheri d'acqua cum'è un invitatu, poi fate cum'è i Rumani. Se duvete insiste à portà u vostru propiu biccheri d'acqua, salutate l'ospiti, truvate una scusa bona chì l'altra parte pò accettà, è fate una sperienza piacevule. Ùn lasciate micca chì l'atmosfera festiva diventenu imbarazzata per via di qualchi dettagli.
Avemu pruduciutu tazzi d'acqua per parechji anni. Avemu dinò l'abitudine di portà e nostre tazze d'acqua quandu visitate parenti è amichi. In ogni casu, avemu sempre imbulighjate alcune di e cose chì spessu beviamu in i nostri tazzi d'acqua in anticipu. Quandu ghjunghjemu, diceremu à u patrone chì ci vole à beie ogni ghjornu, cusì li purtemu cun noi. tazza. In questu modu, nessuna di e partiti serà vergogna da un biccheri d'acqua.
Tempu di post: May-08-2024