Quandu compra una tazza d'acqua d'acciaio inossidabile, parechji cunsumatori ponu esse preoccupati per se u materiale d'acciaio inossidabile utilizatu in a tazza risponde à i normi, perchè e diverse materiali d'acciaio inossidabile anu diverse caratteristiche di rendiment. Cum'è un ingegnere di pruduzzione di l'acciaio inossidabile, sparteraghju alcuni metudi per determinà quali materiali d'acciaio inossidabile sò usati in tazzi d'acqua in acciaio inox per aiutà i cunsumatori à fà scelte infurmate.
1. Verificate u logu in acciaio inox:
Ogni pruduttu in acciaio inox deve avè un logu chjaru in acciaio inox. Di solitu, i buttigli d'acqua in acciaio inox marcati cù "18/8" o "18/10" utilizanu l'acciaio inox 304, mentre chì quelli marcati cù "316" indicanu chì utilizanu l'acciaio inox 316. Questi marcati sò un modu per i pruduttori di vede u gradu di l'acciaio inox utilizatu in i so prudutti.
2. Test magneticu:
L'acciaio inossidabile cuntene ferru, ma certi materiali in acciaio inox anu un cuntenutu di ferru relativamente bassu è ùn pò micca esse magnetichi. Aduprate un strumentu di prova magnetica, cum'è un magnetu, per attaccà à a tazza d'acqua. Se pò esse adsorbitu, indica chì a tazza d'acqua in acciaio inox cuntene un cuntenutu di ferru più altu è pò esse l'acciaio inox 304 più cumuni.
3. Fighjate u culore di u vetru d'acqua:
L'acciaio inossidabile 304 hè generalmente di culore d'argentu brillanti, mentre chì l'acciaio inossidabile 316 pò avè un splendore metallicu più brillanti nantu à a superficia. Osservendu u culore di a tazza di l'acqua, pudete inizialmente inferisce u materiale in acciaio inox utilizatu.
4. Aduprà a prova acidu-base:
Aduprate l'acitu di casa cumuni (acidu) è i suluzioni di soda (alkaline) è appricà à a superficia di u vetru d'acqua rispettivamente. Se u materiale in acciaio inox hè 304, deve esse relativamente stabile sottu l'azzione di liquidi acidi; mentri sottu à l 'azzione di liquidi alkaline, materiali azzaru inossidabile giniralmenti ùn vi reagisce. Nota chì stu metudu di prova hè megliu ottinutu da u mercante prima di cumprà è utilizatu cun prudenza per evità danni à u pruduttu.
5. Test di temperatura:
Aduprate un termometru per pruvà e proprietà di trasferimentu di calore di a tazza d'acqua.
L'acciaio inossidabile 316 hà generalmente proprietà di trasferimentu di calore megliu, perchè se a buttiglia d'acqua si frida o calda rapidamente in pocu tempu, pò esse aduprata una qualità più alta di l'acciaio inox.
Questi metudi ponu aiutà inizialmente à ghjudicà à un certu puntu chì tipu di materiale in acciaio inox hè utilizatu in l'acciaio inox.tazza d'acqua. Ma per piacè nutate chì a manera più precisa hè di dumandà à u fabricatore o venditore, chì generalmente furnisce infurmazioni detallate di u produttu.
Tempu di Postu: Feb-06-2024